Jak zacząć działania marketingowe?
Zrób audyt marketingowy swojej firmy – km są nasi klienci? Dlaczego mają kupić nasze produkty / usługi? Co nas wyróżnia na tle konkurencji?
Każde następnie działanie opieraj na przygotowanym audycie. Stwórz strategię działania.
Przygotuj stronę www, która będzie konwertowała – na musi być ładna, musi być skuteczna.
Stwórz profile w mediach społecznościowych – pamiętaj, że mają być kolejną metodą dotarcia do klientów.
Zacznij aktywne działania – SEO, kampanie reklamowe, content marketing, e-mail marketing… opcji jest dużo
Regularnie sprawdzaj wyniki swoich działań. Skup się na tych, które przyniosły najlepsze rezultaty.
Analizuj, poprawiaj, wdrażaj zmiany!
Nie jesteś pewny czy masz wiedzę i czas na wszystkie te działania?
W takim razie mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – wszystkie te elementy znajdziesz w naszej ofercie Marketingu 360!
Głównym celem marketingu jest pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie zysków. Choć różne działania mogą mieć różne cele, ostatecznie chodzi o sprzedaż. Wyobraź sobie, że inwestujesz w pozycjonowanie strony, która przyciąga więcej odwiedzających, ale nie przekłada się to na wzrost sprzedaży. Powodem mogą być przestarzała strona, błędy UX, czy słaba treść.
Marketing 360 to rozwiązanie, które integruje wiele różnych elementów marketingu, zapewniając lepsze wyniki.
Marketing 360 to inwestycja, która zwraca się lepiej niż pojedyncze działania.
Nie jesteś przekonany?
Dlaczego akurat my?
Indywidualne i elastyczne podejście
Każdy biznes jest inny, każda marka jest inna i każda grupa klientów jest inna. Zawsze analizuje wszystkie te aspekty przed podjęciem jakichkolwiek działań – musimy być pewni, że konkretne usługi sprawdzą się akurat u Ciebie. Dalej przez całą współpracę analizujemy wyniki i wdrażamy odpowiednie poprawki.
Umowa zawsze na czas nieokreślony
Nie praktykujemy umów na konkretne okresy czasu. To efekty naszej pracy mają zatrzymać Cię z nami, a nie podpis na kawałku papieru. Dlatego zawsze oferujemy umowę na czas nieokreślony – jest to także większa swoboda dla naszych klientów, czyli potencjalnie dla Ciebie.
Skupienie się na rezultatach
Prowadząc działania dla naszych klientów zawsze prowadzimy je w konkretnym celu ( a nie dla samego działania i wystawiania faktur). Często tym celem będzie po prostu sprzedaż produktów, zdobywanie leadów lub budowa wizerunku marki. Naszym zadaniem jest prowadzić działania tak, aby te cele realizować. Twój sukces jest też naszym sukcesem, w końcu zależy nam na tym samym.
Obsługa i jeszcze raz obsługa
Masz problem z jakimś elementem na stronie? Chcesz dodać nową treść albo grafikę? A może potrzebujesz porady jak poprowadzić Social Media oraz na których warto się skupić? Jesteśmy do Twojej dyspozycji prawie 24h na dobę (oczywiście, zdarza nam się spać) i chętnie pomożemy w każdym problemie i wyzwaniu. Nie usłyszysz od nas nigdy „tego nie ma w umowie, więc nie pomożemy”.