Strona www | Pozycjonowanie

Nasze projekty – DVL Serwis

Szczegóły projektu

Zakres działań

Strona WWW
Pozycjonowanie


Branża

Warsztat samochodowy we Wrocławiu


Link do strony


Interesują Cię podobne działania? Sprawdź

Informacje o DVL Serwis

DVL Serwis to warsztat samochodowy we Wrocławiu specjalizujący się w naprawach pojazdów osobowych oraz dostawczych, w tym busów typu plandeka. Oferują kompleksowe usługi naprawcze od diagnozy, przez wulkanizację, mechanikę, aż po serwis i nabijanie klimatyzacji. Warsztat ma bardzo dobre opinie, natomiast zanim rozpoczęliśmy nasze działania korzystał jedynie ze strony typu one page, co skutecznie utrudniało rozwinięcie działań SEO.

Menu główne strony
Wygląd strony na różnych typach urządzeń
Opinie klientów oraz przewagi DVL

Jakie problemy i wyzwania się pojawiły?

Przed rozpoczęciem współpracy klient korzystał z drogiego hostingu, który pozwolił mu zbudować stosunkowo łatwo prostą stronę. Musieliśmy najpierw rozbudować stronę w podobnym stylu do obecnego, żeby później przejść do działań SEO.

  • Dobranie odpowiedniej strategii pozycjonowania do lokalnego rynku warsztatów we Wrocławiu
  • Wyróżnienie się na tle konkurencji, jednocześnie pozostawiając stronę przejrzystą
  • Dobranie technologii która ułatwi późniejsze korzystanie ze strony
  • Zaplanowanie strony w taki sposób, aby szybko uzyskać dobre efekty SEO
  • Duża konkurencja o podobnym profilu na rynku
Stopka strony oraz informacja kontaktowa

Jaki cele chcieliśmy osiągnąć?

Nasze cele były stricte powiązane z problemami i wyzwaniami. Głównym i wiodącym celem był wzrost ilości klientów warsztatu, poprzez zwiększenie widoczności strony oraz wizytówki Google. Ponadto chcieliśmy:

  • Dobra tak UI strony, aby wyróżniał markę i zapadał klientom w pamięć
  • Przygotować prostą ściężkę dla zainteresowanych klientów którzy odwiedzają stronę
  • Przygotować stronę w oparciu o prosty CMS
  • Rozwinąć ilość klientów pozyskiwanych z różnych źródeł
FAQ z najczęstszymi pytaniami klientów
Blog z artykułami

Jakie rozwiązanie zaproponowaliśmy?

Warsztat zerowy i badanie

Początek naszych działań zawsze wygląda tak samo – research konkurencji, rynku, klienta i innych związanych z tym elementów. Następnie spotkanie z klientem i warsztat zerowy – omówienie naszych spostrzeżeń oraz skonfrontowanie ich z wizją klienta. Potem wypracowanie wspólnej drogi działania.

Przygotowanie nowej strony

Działania rozpoczęliśmy od rozbudowy obecnej strony. Prosty one page zamieniliśmy w pełnoprawny serwis, gdzie każda usługa ma swoją osobną zakładkę, pojawił się także blog, strona oraz oraz osobna podstrona kontaktowa.

Przeniesienie strony na nowy serwer

Już na początku działań zdecydowaliśmy, że strona musi zostać przeniesiona na nowy serwer. Obecny był serwerem z popularną usługą budowy prostej strony – dosyć łatwo i przyjemnie może to zrobić każdy we własnym zakresie. Problemem były bardzo wysokie koszty. Dzięki przeniesieniu nowej wersji serwisu na nowy serwer roczne koszty naszego klienta obniżyły się w tym zakresie o 1/3.

Rozpoczęcie pozycjonowania strony

Budowa nowego serwisu była jedynie wstępem do głównych działań – pozycjonowania strony i rozpoczęcie pozyskiwania z niej klientów. Już podczas budowy nowej strony zoptymalizowaliśmy wizytówkę Google klienta. Dzięki temu, że sami byliśmy twórcami strony nie był potrzebny ponowny audyt SEO – ten został wykonany na początku współpracy. Określiliśmy strategię działania, frazy kluczowe, cel i przystąpiliśmy do działania.

Finalne działania

Cały czas aktywnie działamy z klientem (wyniki można zobaczyć poniżej). Po naszej stronie jest cała czas optymalizacja związana z technicznym SEO, rozwój contentu na stronie, optymalizacja i rozbudowa wizytówki Google oraz budowa linkowania.

Bardzo prosty formularz kontaktowy

Jakie efekty udało się osiągnąć?

Efekty pojawiły się bardzo szybko i nawet nas bardzo pozytywnie zaskoczyły.

  • Nowa strona spełniła wstępne założenia – jest zapadająca w pamięć, wyróżniająca, ale jednocześnie prosta w obsłudze
  • Ścieżka zakupowa jest bardzo klarowana, a także w dowolnym momencie na stronie jest możliwość łatwego kontaktu z warsztatem.
  • Strona wcześniej nie była widoczna w Google na żadną frazę. Obecnie po 3 miesiącach działania jest widoczna na 19 fraz w TOP20 wyników (dane z Semstorm).
  • Strona szybko zyskuje widoczność i ruch na ważne dla nas i klienta frazy – skupiamy się jedynie na tych konwertujących
  • Widoczność wizytówki Google również wzrosła w znacznym stopniu w porównaniu do wcześniejszych okresów
  • Wzrosła konwersja strony w stosunku do klientów którzy na nią trafiają ze źródeł – organicznie, wizytówka Google, Google ADS oraz social media.

Zobacz aktualne wyniki strony*

*Wyniki aktualne na dzień pisania tego artykułu. Dane z narzędzia Semstorm

Interesują Cię podobne działania? Sprawdź

Chcesz sprawdzić, jak możemy Ci pomóc?
Wypełnij formularz

Wyślij

Możesz też skontaktować się bezpośrednio z nami