Strona www | Pozycjonowanie
Nasze projekty – DVL Serwis
Szczegóły projektu
Zakres działań
Strona WWW
Pozycjonowanie
Branża
Warsztat samochodowy we Wrocławiu
Link do strony
Interesują Cię podobne działania? Sprawdź
Informacje o DVL Serwis
DVL Serwis to warsztat samochodowy we Wrocławiu specjalizujący się w naprawach pojazdów osobowych oraz dostawczych, w tym busów typu plandeka. Oferują kompleksowe usługi naprawcze od diagnozy, przez wulkanizację, mechanikę, aż po serwis i nabijanie klimatyzacji. Warsztat ma bardzo dobre opinie, natomiast zanim rozpoczęliśmy nasze działania korzystał jedynie ze strony typu one page, co skutecznie utrudniało rozwinięcie działań SEO.
Jakie problemy i wyzwania się pojawiły?
Przed rozpoczęciem współpracy klient korzystał z drogiego hostingu, który pozwolił mu zbudować stosunkowo łatwo prostą stronę. Musieliśmy najpierw rozbudować stronę w podobnym stylu do obecnego, żeby później przejść do działań SEO.
Jaki cele chcieliśmy osiągnąć?
Nasze cele były stricte powiązane z problemami i wyzwaniami. Głównym i wiodącym celem był wzrost ilości klientów warsztatu, poprzez zwiększenie widoczności strony oraz wizytówki Google. Ponadto chcieliśmy:
Jakie rozwiązanie zaproponowaliśmy?
Warsztat zerowy i badanie
Początek naszych działań zawsze wygląda tak samo – research konkurencji, rynku, klienta i innych związanych z tym elementów. Następnie spotkanie z klientem i warsztat zerowy – omówienie naszych spostrzeżeń oraz skonfrontowanie ich z wizją klienta. Potem wypracowanie wspólnej drogi działania.
Przygotowanie nowej strony
Działania rozpoczęliśmy od rozbudowy obecnej strony. Prosty one page zamieniliśmy w pełnoprawny serwis, gdzie każda usługa ma swoją osobną zakładkę, pojawił się także blog, strona oraz oraz osobna podstrona kontaktowa.
Przeniesienie strony na nowy serwer
Już na początku działań zdecydowaliśmy, że strona musi zostać przeniesiona na nowy serwer. Obecny był serwerem z popularną usługą budowy prostej strony – dosyć łatwo i przyjemnie może to zrobić każdy we własnym zakresie. Problemem były bardzo wysokie koszty. Dzięki przeniesieniu nowej wersji serwisu na nowy serwer roczne koszty naszego klienta obniżyły się w tym zakresie o 1/3.
Rozpoczęcie pozycjonowania strony
Budowa nowego serwisu była jedynie wstępem do głównych działań – pozycjonowania strony i rozpoczęcie pozyskiwania z niej klientów. Już podczas budowy nowej strony zoptymalizowaliśmy wizytówkę Google klienta. Dzięki temu, że sami byliśmy twórcami strony nie był potrzebny ponowny audyt SEO – ten został wykonany na początku współpracy. Określiliśmy strategię działania, frazy kluczowe, cel i przystąpiliśmy do działania.
Finalne działania
Cały czas aktywnie działamy z klientem (wyniki można zobaczyć poniżej). Po naszej stronie jest cała czas optymalizacja związana z technicznym SEO, rozwój contentu na stronie, optymalizacja i rozbudowa wizytówki Google oraz budowa linkowania.
Jakie efekty udało się osiągnąć?
Efekty pojawiły się bardzo szybko i nawet nas bardzo pozytywnie zaskoczyły.
Zobacz aktualne wyniki strony*
*Wyniki aktualne na dzień pisania tego artykułu. Dane z narzędzia Semstorm