Strona www | Social media | Pozycjonowanie
Nasze projekty – Julianówka
Szczegóły projektu
Zakres działań
Strona WWW
Pozycjonowanie
Social media
Branża
Agroturystyka
Link do strony
Interesują Cię podobne działania? Sprawdź
Informacje o Julianówce
Julianówka to piękny obiekt turystyki wiejskiej dla osób, które kochają zapach lasu, zwierzęta oraz mazowiecką tradycję. Jest to idealne miejsce do spędzenia czasu z dala od zgiełku miasta. Dzięki szerokiej gamie warsztatów oraz zajęć jest to świetne miejsce do odwiedzin przez dzieci oraz całe rodziny. Stara strona internetowa była już nieco zaniedbana oraz nie działał poprawnie, dlatego też nasze działania rozpoczęliśmy właśnie od tego aspektu. Z Julianówką działamy partnersko, razem budując nowy wymiar ich marketingu.
Jakie problemy i wyzwania się pojawiły?
W okolicach Warszawy jest sporo miejsc oferujących wypoczynek na łonie natury oraz doświadczenia turystyki wiejskiej. Budując stronę www stanęliśmy przed wyzwaniem zaprojektowania jej w sposób jednocześnie wyróżniający się jak i niewyróżniający się – chodzi o to, aby strona odznaczała się na tle innych z tej branży, natomiast przy zachowaniu swojskości, kolorystyki i elementów związanych z naturą.
Jaki cele chcieliśmy osiągnąć?
Naszym głównym celem było przygotowanie strony internetowej, która będzie prosta w odbiorze, dostarczy komplet informacji oraz będzie się wyróżniać na tle konkurencji, jednocześnie zachowując swój swojski klimat.
Jakie rozwiązanie zaproponowaliśmy?
Warsztat zerowy i badania
W pierwszym etapie skupiliśmy się na dogłębnej analizie konkurencji, rynku oraz potrzeb klienta. Następnie zorganizowaliśmy warsztaty, podczas których wspólnie z klientem omówiliśmy jego wizję marki oraz przedstawiliśmy nasze propozycje i plan działania.
Wstępny projekt strony
Na podstawie wcześniej zebranych informacji przygotowaliśmy wstępny projekt designu strony. Po jego omówieniu wdrożyliśmy odpowiednie poprawki. W tym przypadku postawiliśmy na dużo błękitu, który kojarzy się z niebem i świetnie współgra z wieloma zielonymi grafikami dostarczonymi przez klienta. Na stronie poza tekstem w zasadzie nie występują czarne elementy – chcieliśmy uzyskać swojski, przyjazny klimat stąd mocne postawienie na biel. Wybraliśmy także wyróżniającą się czcionkę, która posiada obłe zakończenia (zamiast ostrych) dzięki czemu również budzi odpowiednie skojarzenia.
Przygotowanie strony internetowej
Po akceptacji wstępnego projektu przeszliśmy do pełnej budowy strony. Naszym celem było zachowanie spójności na wszystkich podstronach projektu. Bardzo ważnym elementem, który zawsze jest naszym priorytetem była responsywność strony. Duża część serwisu została przygotowania specjalnie pod smartphony.
Promocja w Social mediach
Po wdrożeniu strony www rozpoczęliśmy działania w social mediach. W tym przypadku działamy z Julianówką na partnerskich zasadach – my zajmujemy się tworzeniem tej „sprzedażowej” części contentu, natomiast oni tworzą tę lifestylową. Prowadzimy zarówno Facebooka jak i TikToka.
Pozycjonowanie
Po zakończeniu działań przy stronie rozpoczęliśmy jej pozycjonowanie. Jako, że strona już na etapie projektowania była w pełni przygotowana pod SEO nie mieliśmy dużo pracy jeżeli chodzi o jej techniczne aspekty. W tym przypadku audyt SEO skupiał się na potencjalnych frazach kluczowych, analizie konkurencji oraz rynku i zaplanowaniu dalszej strategii działania. Mocno skupiamy się również na działaniach związanych z Wizytówką Google, która przy takich lokalnych działalnościach jest szalenie istotna.
Zobacz Tik Toka Julianówki
Jakie efekty udało się osiągnąć?
Udało się zachować balans pomiędzy stroną wyróżniającą się, a tą swojską i wpisaną w odpowiednie ramy. Dzięki dalszym działaniom zarówno przy strony, w internecie, w Google oraz w social mediach możemy znacznie lepiej wypromować Julianówkę, niż podejmując się jedynie wąskiego segmentu działań.