Strona www | Social media | Identyfikacja wizualna
Nasze projekty – Zakręcone Kadry
Szczegóły projektu
Zakres działań
Strona WWW
Identyfikacja wizualna
Social media
Branża
Wypożyczalnia fotobudki 360 na wesela i wydarzenia
Link do strony
Interesują Cię podobne działania? Sprawdź
Informacje o Zakręcone Kadry
Zakręcone Kadry to firma specjalizująca się w wynajmie fotobudki 360, oferująca niepowtarzalne doświadczenie fotograficzne na różnego rodzaju wydarzeniach, takich jak osiemnastki, wesela, przyjęcia, sylwester itp. Jest to nowopowstała działalność założona przez dwójkę kreatywnych, młodych ludzi. od początku naszej wspólnej pracy działaliśmy partnersko – my tworzymy ich marketing internetowy, a oni zajmują się technicznymi aspektami swojej działalności oraz dostarczają nam materiały do prowadzenia działań.
Jakie problemy i wyzwania się pojawiły?
Fotobudka 360 to w miarę świeże odkrycie na wszelkiej maści wydarzeniach w Polsce, natomiast bardzo szybko zdobyło sympatię klientów oraz popularność. Przez to, pomimo dosyć młodego rynku duża jego część została już zajęta przez konkurencyjne firmy. Dodatkowo nasi klienci świadczą jedynie usługi fotobudki 360, gdzie konkurencja często ma szerszy wachlarz usług.
Jaki cele chcieliśmy osiągnąć?
Nasz główny cel to próba wyróżnienia się na rynku, poprzez odważna stylistkę i nietypowe w tej branży wzornictwo. Ponadto inne cele zostały wyznaczone biorąc pod uwagę obecne problemy i wyzwania.
Jakie rozwiązanie zaproponowaliśmy?
Warsztat zerowy i badania
Na samym początku przeprowadziliśmy szczegółową analizę konkurencji, rynku oraz samego klienta. Po tym spotkaliśmy się z naszym klientem na warsztacie, gdzie mogliśmy omówić ich wizje na swoją markę, oraz przedstawić nasze pomysły oraz plan działania.
Identyfikacja wizualna
W tym przypadku identyfikacja wizualna odgrywa bardzo ważną, jeżeli nie najważniejszą rolę. Większość konkurencyjnych firm postawiło na złoto – czarną identyfikację, lub zupełnie przypadkowe dobranie kolorów. Dla wyróżnienia naszego klienta, oraz aby już od początku wzbudzić dobre skojarzenia z marką postawiliśmy na neonowe kolory. Był to strzał w 10, ponieważ taka identyfikacja nie pojawia się u żadnej z konkurencyjnych firm i bardzo mocno wyróżnia naszego klienta. Użyte kolory przewodnie to właśnie neonowy róż i niebieski, oraz ciemne tła które jeszcze bardziej podkreślają kolory marki.
Przygotowanie strony internetowej
Gdy identyfikacją wizualną mieliśmy już dopięta na ostatni guzik przeszliśmy do budowy strony internetowej. Jako, że nasi klienci na początku skupili się tylko na jednej usłudze, oraz po analizie ich grupy docelowej postawiliśmy na prostą stronę typu One Page. Osoby które poszukują tego typu usług najczęściej nie mają czasu (ani chęci) na czytanie rozbudowanych opisów oraz zbytnie wchodzenie w szczegóły – chcą szybko i sprawnie wynająć interesujący ich sprzęt. Dlatego też one page idealnie wpisuje się w potrzeby grupy docelowej Zakręconych kadrów. Dodatkowo już na samej stronie internetowej postawiliśmy na mocny wyróżnik, jakim jest silne eksponowanie ceny. Jako, że konkurencja często tę cenę ukrywa, my postanowiliśmy zrobić zupełnie odwrotnie, dzięki czemu potencjalny klient nie musi marnować swojego czasu na jej poznania – budzi to pozytywne skojarzenia i znacznie zwiększa konwersję.
Promocja w Social mediach
Gdy cała identyfikacja oraz strona internetowa były już przygotowane przystąpiliśmy do budowy social mediów. Na początek postawiliśmy na sprawdzone rozwiązania, czyli Facebook, Instagram oraz świetnie sprawdzający się w tej konkretnej branży Tik Tok. Ponownie skupiliśmy się na silnym eksponowaniu ceny (jest to widoczne chociażby w samej ofercie), a dzięki nietypowemu brandingowi Zakręcone Kadry mocno zapadają w pamięć zainteresowanym osobom. W tym konkretnym przypadku dużą rolę, poza samymi postami odgrywają relacje, reelsy i filmiki na Tik Toku i to na nich skupiamy dużą część naszej uwagi.
Zobacz jeden z naszych shortów na YouTube
Jakie efekty udało się osiągnąć?
Dzięki przeprowadzonej na początku analizie konkurencji udało nam się stworzyć nietypowy w branży design marki – zdecydowanie się wyróżnia oraz jest łatwy do zapamiętania.