Płatne kampanie reklamowe
Oferujemy skuteczne kampanie reklamowe, które wspierają Twój marketing. Nasza firma specjalizuje się we wdrażaniu strategii reklamowych na różnych platformach, takich jak Google, Facebook i Instagram, LinkedIn, Allegro, TikTok.
Pozyskaj nowych klientów dzięki wdrożeniu nowoczesnych strategii reklamowych.

Którą platformę reklamową wybrać?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Bardzo dużo będzie zależało od branży w której działasz, produktów jakie sprzedajesz, obecnej sytuacji firmy czy przede wszystkim celów jakie chcesz osiągnąć. Sklep który sprzedaje odzież dla nastolatków i chce wypromować swoją markę będzie prowadził zupełnie inną kampanię reklamową niż firma IT która chce dotrzeć ze swoimi usługami do dyrektorów średnich i dużych przedsiębiorstw.
Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie w oparciu o wcześniej zebrane dane zaproponować najlepszą platformę oraz typ reklamy. Często najlepszym sposobem jest łączenie kilku platform, aby zmaksymalizować efekt naszych kampanii.
Jakie kampanie możemy zaproponować?
Prowadzimy kampanie na wielu różnych platformach oraz w wielu różnych formatach.
Facebook i Instagram
TikTok
Allegro
Prowadzimy kampanie na wielu różnych platformach oraz w wielu różnych formatach.
Facebook i Instagram
TikTok
Allegro
Nie mam budżetu na kampanie marketingowe
Kampania reklamowa z zasady ma przynosić zyski. Każda zainwestowana w nią złotówka powinna przynieść realną wartość dla firmy. Jeżeli spojrzeć na to z tej strony to budżet na kampanie zawsze się znajdzie. Oczywiście, aby kampania się zwróciła potrzeba doświadczonych specjalistów, którzy wiedzą jak taką kampanię reklamowa przygotować.
Nasze kampanie reklamowe zaczynają się już od 400 zł netto.
Jak wygląda u nas proces tworzenia kampanii marketingowej?
1
Warsztat zerowy
Działania rozpoczynamy od przeprowadzania warsztatu zerowego. Ustalamy na nim Twoje potrzeby i cele jakie kampania ma osiągnąć. Analizujemy mocne i słabe strony firmy i jej oferty, a także działania konkurencji.

2
Przygotowanie kampanii
Na podstawie zebranych informacji określamy najlepszy rodzaj platformy oraz typ reklamy. Dobieramy odpowiednie parametry – grupy docelowe, frazy kluczowe, budżet oraz wyszukiwania klientów.

3
Analiza i optymalizacja
Badamy jak zachowuje się nasza kampania. Analizujemy czy spełnia swoje cele oraz sprawdzamy jej efektywność. Wprowadzamy także niezbędne poprawki i zmiany.

4
Wdrażamy remarketing
Cały czas optymalizujemy Twoją kampanię, a dodatkowo uruchamiamy działania remarketingowe. Dzięki temu trafiamy do niezdecydowanych klientów i maksymalizujemy szanse na zdobycie klienta.
