Marketing 360
Marketing 360 艂膮czy r贸偶norodne dzia艂ania marketingowe, aby osi膮gn膮膰 najlepsze efekty. Nasze podej艣cie obejmuje wszystkie kluczowe elementy skutecznej strategii marketingowej, integruj膮c je w sp贸jn膮 ca艂o艣膰. Kluczow膮 rol臋 odgrywa profesjonalne podej艣cie do ka偶dego aspektu, od budowy strony WWW, przez SEO i kampanie reklamowe, a偶 po identyfikacj臋 wizualn膮 i ofert臋 warto艣ci. Marketing 360 to holistyczne podej艣cie, kt贸re zamiast skupia膰 si臋 na pojedynczych dzia艂aniach, integruje wszystkie elementy, zapewniaj膮c znacznie lepsze wyniki ni偶 dzia艂ania w jednym kierunku.
Zamiast skupia膰 si臋 na pojedynczych dzia艂aniach wykorzystaj z nami pe艂ny potencja艂 Marketingu i zacznij osi膮ga膰 spektakularne efekty.
Kluczowe Poj臋cie w Marketingu 360 – Synergia
Synergia to poj臋cie, kt贸re opisuje sytuacj臋, w kt贸rej wsp贸艂dzia艂anie dw贸ch lub wi臋cej element贸w lub os贸b prowadzi do uzyskania efektu wi臋kszego, ni偶 suma efekt贸w, jakie osi膮gn臋艂yby te same elementy lub osoby dzia艂aj膮c niezale偶nie. Innymi s艂owy, jest to zjawisko, w kt贸rym wsp贸艂praca przynosi korzy艣ci, kt贸re s膮 wi臋ksze ni偶 suma korzy艣ci wynikaj膮cych z dzia艂a艅 pojedynczych element贸w.
W skr贸cie – dzi臋ki synergii 艂膮czny koszt dzia艂a艅 jest mniejszy a zysk znacznie wi臋kszy ni偶 przy pojedynczych dzia艂aniach. Na tej w艂a艣nie zasadzie opiera si臋 Marketing 360.
Pi臋膰 Obszar贸w Marketingu 360
Podzielili艣my Marketing 360 na pi臋膰 r贸偶nych obszar贸w. Obszary te wsp贸艂dzia艂aj膮, przenikaj膮 si臋 i 艂膮cz膮, natomiast razem tworz膮 sp贸jn膮 ca艂o艣膰.
Dlaczego akurat 5 obszar贸w a nie na przyk艂ad 4 albo 6?
Tworz膮c nasze Obszary Marketingu 360 inspirowali艣my si臋 klasycznym lejkiem marketingowym, natomiast zauwa偶yli艣my, 偶e wymaga on pewnego rodzaju rozbudowania. I tak, jak lejek tworzy – 藕r贸d艂o ruchu, TOFU, MOFU i BOFU (odsy艂am do naszego artyku艂u o lejkach marketingowych), tak Obszary Marketingu 360 s膮 nast臋puj膮ce:
Obszary Marketingu 360 – dlaczego s膮 takie wa偶ne i co si臋 na nie sk艂ada
W odr贸偶nieniu od standardowych lejk贸w marketingowych, gdzie klient przechodzi liniowo od g贸ry a偶 do samego do艂u lejka, obszary dzia艂aj膮 inaczej. W tym przypadku m贸wimy o kole podzielonym w艂a艣nie na 5 obszar贸w, a w jego centrum jest Twoja marka. Dzi臋ki takiej budowie mamy wi臋ksz膮 elastyczno艣膰 w dzia艂aniach, oraz lepiej ona odpowiada rzeczywistemu cyklowi sprzeda偶y. Cz臋sto obszary b臋d膮 si臋 przenika膰 i wzajemnie nak艂ada膰, czasami b臋d膮 dzia艂a膰 wsp贸lnie, a czasami ca艂kowicie niezale偶nie. Ka偶dy z nich odpowiada za inny aspekt Twojej marki, ale nie ka偶dy b臋dzie dla Ciebie r贸wnie wa偶ny.
Obszar 艣wiadomo艣ci marki – w tym obszarze naszym g艂贸wnym celem jest budowa rozpoznawalno艣ci marki. Chcemy aby klient dowiedzia艂 si臋 o jej istnieniu, oraz aby pojawi艂y si臋 pierwsze, pozytywne skojarzenia. Tak偶e tutaj rozpoczynamy budow臋 autorytetu oraz zakorzeniamy si臋 w 艣wiadomo艣ci klienta.
Obszar pozyskania uwagi klienta – obszar ten skupia si臋 ju偶 bezpo艣rednio na pozyskaniu uwagi potencjalnych klient贸w. Mo偶liwe, 偶e mieli ju偶 oni kontakt z mark膮 dzi臋ki dzia艂aniom z Obszaru 艣wiadomo艣ci marki, a mo偶e to by膰 tak偶e ich pierwsza styczno艣膰 z nasz膮 mark膮. W tym momencie nie chcemy ju偶 tylko aby klient o nas wiedzia艂 – chcemy aby zainteresowa艂 si臋 nami oraz chcia艂 pozna膰 nas lepiej.
Obszar budowy relacji z klientem – klient ju偶 wie o nas wi臋cej, mia艂 ju偶 styczno艣膰 z nasz膮 mark膮 oraz zainteresowa艂 si臋 naszymi us艂ugami / produktami. W tym obszarze chcemy budowa膰 z nim trwalsza relacj臋. Skoro ju偶 uda艂o si臋 potencjalnego klienta zainteresowa膰 musimy zrobi膰 wszystko, aby pozosta艂 z nami na d艂u偶ej – lepiej nas pozna艂 i zaufa艂.
Obszar sprzeda偶y – klient ju偶 zna nas bardzo dobrze, cz臋sto wchodzi z nasz膮 mark膮 w interakcj臋 oraz jest mocno zainteresowany nasz膮 ofert膮. Nie pozostaje nic innego, ni偶 sprzeda膰 mu nasz produkt / us艂ug臋. I to jest w艂a艣nie g艂贸wny cel tego obszaru – konwersja z klienta zainteresowanego do klienta kt贸ry zakupi艂 produkt czy us艂ug臋.
Obszar relacji posprzeda偶owej – potencjalny klient sta艂 si臋 ju偶 pe艂noprawnym klientem – zakupi艂 nasz produkt / us艂ug臋. Trafia wtedy do Obszaru relacji posprzeda偶owej – klient ju偶 co艣 kupi艂, ale chcemy aby dalej integrowa艂 si臋 z nasz膮 mark膮 oraz by艂 zadowolony z naszej obs艂ugi. Zwi臋kszamy tym samym szans臋, 偶e klient nas poleci lub kupi ponownie.
Obszar贸w jest 5, ale to nie znaczy, 偶e ka偶dy z nich b臋dzie r贸wnie wa偶ny dla Twojej marki. Na przyk艂ad dla ekskluzywnej marki modowej rozpoznawalno艣膰 marki jest bardzo wa偶nym elementem – potencjalny klient musi bardzo dobrze zna膰 mark臋, oraz zaufa膰, 偶e warto za ni膮 zap艂aci膰 wi臋cej – tylko w taki spos贸b mo偶na go przekona膰 do zakupu. Z drugiej strony dla sklepu internetowego, kt贸ry handluje gad偶etami na imprezy ta rozpoznawalno艣膰 jest nieistotna – liczy si臋 pozyskanie klienta i sprzeda偶. W tym przypadku klient nie kupuje ju偶 konkretnej marki, nie musi mie膰 z ni膮 relacji – jego cel to jedynie zakup produktu. Ale mo偶na do tematu podej艣膰 tak偶e od drugiej strony – je偶eli w twojej bran偶y Obszar relacji posprzeda偶owej jest bardzo s艂abo wykorzystany zar贸wno przez Twoj膮 firm臋 jak i konkurencj臋 -> jest to 艣wietny element aby si臋 wyr贸偶ni膰 na rynku. To kt贸re obszary powinny by膰 Twoim priorytetem zale偶y od bardzo wielu czynnik贸w – od tego jeste艣my my, aby pom贸c Ci to wszystko uporz膮dkowa膰.
Dowiedz si臋 wi臋cej o Marketingu 360
Tw贸j obecny marketing nie przynosi zysku?
Chcesz prowadzi膰 skuteczne dzia艂ania marketingowe?
Zobacz pe艂ny zakres dzia艂a艅, jakich mo偶emy si臋 podj膮膰
Strony internetowe | Landing Page’e | Pozycjonowanie |
Social Media | Kampanie reklamowe | UX – Do艣wiadczenia u偶ytkownik贸w |
Oferta warto艣ci | Blog / Artyku艂y | Identyfikacja Wizualna |
Newslettery | Infografiki | Content Marketing |
Allegro | Wizty贸wka Google | Video marketing |
E-mail marketing | 艢cie偶ki zakupowe klienta | Inne dzia艂ania |
W ramach Marketingu 360, w zale偶no艣ci od Twoich potrzeb, zajmiemy si臋 kompleksowo r贸偶nymi aspektami marketingu
Zobacz pe艂ny zakres dzia艂a艅, jakich mo偶emy si臋 podj膮膰
Strony internetowe | Landing Page’e |
Pozycjonowanie | Social Media |
Kampanie reklamowe | UX – Do艣wiadczenia u偶ytkownik贸w |
Oferta warto艣ci | Blog / Artyku艂y |
Identyfikacja Wizualna | Newslettery |
Infografiki | Content Marketing |
E-mail marketing | 艢cie偶ki zakupowe klienta |
Wizty贸wka Google | Video marketing |
Allegro | Inne dzia艂ania |
Nie mam bud偶etu na tak wiele r贸偶nych dzia艂a艅
G艂贸wnym celem marketingu jest pozyskiwanie nowych klient贸w. Mo偶na prowadzi膰 r贸偶nego typu dzia艂ania oraz mie膰 r贸偶ne cele (np. zwi臋kszenie 艣wiadomo艣ci marki na rynku), a jednak ostatecznie chodzi o sprzeda偶 swoich us艂ug / produkt贸w oraz zwi臋kszenie zysku.
Za艂贸偶my, 偶e p艂acisz pewnej agencji za pozycjonowanie Twojej strony. Super, strona osi膮ga coraz wy偶sze pozycje i coraz wi臋cej potencjalnych klient贸w zaczyna j膮 odwiedza膰. A jednak sprzeda偶 wcale si臋 nie zwi臋ksza – jest to bardzo cz臋sta sytuacja. Powody mog膮 by膰 r贸偶ne – przestarza艂y wygl膮d strony, b艂臋dy, z艂y UX, s艂aba tre艣膰 na stronie i wiele, wiele innych. W powy偶szym przyk艂adzie pomimo prowadzenia pewnych dzia艂a艅 Tw贸j zysk nie ro艣nie, a nawet wi臋cej – tracisz, poniewa偶 musisz dodatkowo op艂aca膰 dzia艂ania agencji.
W艂a艣nie dlatego Marketing 360 jest 艣wietnym rozwi膮zaniem – nie skupiamy si臋 na pojedynczych dzia艂aniach, a korzystamy z wszelkich mo偶liwych sposob贸w aby Tw贸j zysk ca艂y czas r贸s艂. Jest to prosta matematyka – zamiast przeznacza膰 2000 z艂 miesi臋cznie na dzia艂ania kt贸re przynosz膮 s艂aby efekt, lub nie przynosz膮 go wcale, lepiej zainwestowa膰 3000 z艂, ale mie膰 znacznie lepsze efekty oraz zysk z inwestycji. Marketing 360 jest inwestycj膮, kt贸ra zwraca si臋 znacznie lepiej ni偶 pojedyncze dzia艂ania.
Nasze dzia艂ania zaczynaj膮 si臋 ju偶 od 1200 z艂 netto.
Jak wygl膮da harmonogram dzia艂a艅 w Marketingu 360?
01
Wst臋pna analiza potrzeb
02
Przygotowanie oferty
03
Podpisanie umowy
04
Warsztat zerowy
05
Audyty i dzia艂ania na start
06
Dzia艂ania cykliczne
Zainteresowany?
Wykorzystaj pe艂ny potencja艂 Marketingu
Zmniejsz koszty, zwi臋ksz zyski!
Wykorzystaj Marketing 360
Wype艂nij formularz
Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋
Administratorem danych osobowych jest Simplyweb Jakub Janaszczak. Dane wpisane w formularzu kontaktowym b臋d膮 przetwarzane w celu odpowiedzi na przes艂ane zapytanie zgodnie z regulaminem.